söndag 31 maj 2009

Blev inget av med att träffa Josse igår, fick så ont i magen att jag var tvungen att inta soffläge. Där stannade jag sen större delen av kvällen, så det blev inte mkt städat tyvärr. För att kompensera detta gick jag upp kl sex i morse och direkt efter kaffet så satte jga fart. Mkt nöjd med mig själv:-)
Nu tar jag bara en rökpaus och sen ska jag in och fortsätta tills det är dags att dra till jobbet. Det är guld värt att ha jobbet några hundra meter hemifrån...
Jobbar till halv fyra och mamma kommer med kidsen när jag slutar. Har verkligen underbara föräldrar som ställer upp i vått och torrt, även svärmor är en klippa.

När kidsen kommit hem ska vi väl vara ute i lekparken, får se om Johanna kommer och hälsar på också.
Och ikväll kommer äntligen Danne hem, det ska bli underbart. Eller ja, det beror ju på vilket skick han är i när han kommer, men i vilket fall så ska det bli fantastiskt att träffa honom. Har setts tjugo minuter på en hel vecka, det känns verkligen.

Nej nu måste jag fortsätta.

Peace

Inga kommentarer: