lördag 30 maj 2009

Fan vad jag saknar Danne, det värker i bröstet av tomhet. Men i morgon får vi äntligen träffas igen, hoppas han inte är i alltför dåligt skick när han kommer hem.

Trots saknaden av min kärlek så har jag haft en bra dag.
Tog cykeln till busborgen på förmiddagen och det var underbrt att cykla i det fina vädret. Fördrev tiden med Johanna och vips var klockan halv två och det var dags att lämna över kidsen till mor och far.
De kom ner till Busborgen och hämtade så jag slapp t o m åka till viksäng.
Susade hem på hojen och njöt av att vara helt ensam. Stannade till på affären och köpte ingredienser till en god sallad och sen hem och hade dejt med mig själv på balkongen.
Så jävla skönt!
Nu ska jag städa lite och sen ska jag träffa Josse. Hoppas på en rolig, solig kväll. Är ganska säker på att det blir så, alltid kul med Josse.

Ha en fin lördag alla.

Peace

Inga kommentarer: