lördag 30 maj 2009

Skulle aldrig klara av att bli ensamstående, det känner jag nu. Eller jo, jag skulle klara det, men jag skulle aldrig själv må särskilt bra.
Att vara ensam med kidsen hela tiden och i allt som ska göras, det skulle bli för mkt för mig.

När Indi var hämtad från dagis igår och Shanti och Nandi hade kommit från farmor så tog vi cykeln och susade till vårmarknaden. Kidsen hade verkligen sett fram emot att få åka karusell och självklart ska de få det. Inget i världen skulle få mig att strunta i det, bara för att Danne inte är hemma.
Väl där så satt vi och väntade på att mamma, pappa och Nillan skulle komma och vi fick vänta en stund av olika anledningar. Då blir Nandi såklart bajsnödig och jag kände mig verkligen ensam. Skulle jag behöva släpa med mig alla te till närmaste toalett? Aningens panik...
Han fick iaf hålla sig en liten stund och sen kom vårt sällskap, så vi tog cykeln och åkte till närmsta bensinmack.
Sen kunde roligheterna börja.
Mkt pengar gick det, men kidsen var så glada och nöjda att det helt klart är värt det.
Vi var där till kl sju och sen stack vi hem. På vägen hem var jag tvungen att handla lite nödvändigheter, så vi fick stanna på affären och Shanti var gullig och väntade med Indi och alla grejer ute i cykelkärran. Jag och Nandi gick in och handlade och sen var dte bara att packa i alla grejer och cykla vidare.
Var helt slut när vi kom hem, var tvungen att sätta mig utanför vår dörr och pusta innan vi gick in.
Kidsen var trötta och la sig nästan direkt och jag hamnade i soffan, helt död.

Nu är alla vakna och det är full fart igen. Efter frukost blir det bad för tre skitiga killar och sen ska vi till busborgen.
Efter det blir kidsen hämtade av mina föräldrar och jag ska få vara hel ensam och bara njuta.
VAd jag ska hitta på vet jag inte och dte spelar mindre roll, men att det ska bli fantastiskt tvivlar jag inte på.
Behöver vila mina öron.

Fan, nu slår de ihjäl varandra därinne, måste dra.

Peace

Inga kommentarer: