söndag 16 augusti 2009

Blir tokig på ungar som inte vill sova! Är själv helt slut efter helgen i Skara och speciellt resan hem, men man får inte chansen att slappna av alls. Fattar inte vad det är med dem men hoppas att det blir bättre redan i morgon, då är det ju dags för dagis igen.

Helgen i Skara var iaf lyckad, trots regn från eftermiddagen igår och sen resten av kvällen. Vi hann med allt som kunde göras, flera ggr om och jag åkte Tranan.
Var lite uppskruvad stämning innan och kön var rätt lång och så mitt i köandet börjar ett larm tjuta och karusellen stannade. Då blev vi skapligt nervösa:-)
Nån pajsare till mekaniker gick och kikade lite på muttrar och kliade sig på hakan, det var allt som gjordes åt felet. Sen startade karusellen igen och allt var tydligen bra. Då var vi riktigt skitnödiga allihop.
När det sen var vår tur så lyckades jag hamna längst fram, på den läskigaste platsen och innan vi åkte iväg så ville ja dö en kort sekund.
Efteråt så kan jag summera det hela såhär:
Det var kul, det var läskigt och jag skulle helt klart göra om det.

NEj nu ska jag försöka tvinga iväg Danne till affären för jag har extrem craving efter godis. Och så ska jag ladda för 100 meters finalen.
Älskar friidrott!

Peace

Inga kommentarer: