fredag 14 augusti 2009

Virrpannan är här och denna gång är det snäppet värre än vanligt.
Jag springer fram och tillbaka i lägenheten och letar efter grejer som jag lagt undan på "bra platser" just för att jag ska hitta dem sen, tyvärr minns jag inte vart de platserna är.
Packar och försöker organisera det sista, men det är ju så mkt grejer. När det är sånt här växlande väder måste man ju ta med kläder för både sol och regn, varmt och kallt. Blir ju en månadspackning för bara en helg borta.
Känns att det är höst på g iaf, fast solen skiner så är det kyligt i skuggan, det är det aldrig annars på vår balkong. Det är med blandade känslor jag välkomnar hösten faktiskt, som varje år.
Å ena sidan vill jag ha mer sol och värme, det känns liksom som att jag inte fått tillräckligt. Å andra sidan så älskar jag hösten och allt det innebär, det är fantastiskt att se naturen förändras och att kunna andas klar luft.
Dubbelt, som det mesta alltså.

Nej nu ska jag fortsätta här.
MÅste väcka Nandi och INdi som somnade sent och som mest största sannolikhet kommer vara på uselt humör när de blir väckta. Känns lockande......

Peace & Love på er allihop, jag är tillbaks på söndag.

Inga kommentarer: