fredag 28 augusti 2009

Här blev man väckt av telefonen för en stund sen, fan va förvirrande det är när man springer upp och letar efter telefonen helt yrvaken.
Iaf var det från nya jobbet och de undrade om jag kunde hoppa in. Självklart sa jag ja. Dels för att jag inte hade nåt annat för mig idag och dels för att jag gärna vill jobba den där första ggn så fort som möjligt.
Första ggn är ju alltid lite pirrig och denna brukare har lite speciella problem som jag måste bekanta mig mer med.
KÄnns kul, men som sagt lite pirrigt är det ju.
EGentligen ska jag ju inte börja jobba förrän om några veckor, men jag tackar inte nej om det verkligen inte är nåt speciellt jag ska göra.

Så nu kommer jag jobba från 8 till 18, är väl helt slut ikväll när jag kommer hem.
Inte fan vet jag hur jag ska göra med mat heller. Hinner inte fixa nån matlåda nu ju och inga affäreer är öppna heller. Får väl ordna det under dagen om det går.


Annars är livet som vanligt, det rullar på med dagis och skola och kidsen verkar nöjda med att vi fått rutiner igen. Bara Nandi som sätter sig lite på tvären då och då, men han är inne i en sån period just nu och det får man ta.

Nej nu är det väl bäst att jag fixar iordning mig, så jag kommer i tid.

Peace

Inga kommentarer: