lördag 29 augusti 2009

Ingen bra dag idag, vaknade upp med en klump i magtrakten och känner mig allmänt less. Besviken, ledsen och t o m dumförklarad. Nån sätter griller i huvudet på mig och jag undrar om det är jag som blivit senil och faktiskt inte minns rätt.
Ska väl på nåt sätt försöka samla ihop spillrorna av mig själv och ta tag i disken. Sen måste lunch fixas och allt därtill. Lovat mina kids att vi ska ta en sväng till marknaden också och har man lovat så har man. Inget är så jobbigt att jag sviker mina barn iaf. De är ju det bästa jag har...

Inte kul att att känna såhär, vet inte om det nånsin kommer bli nån skillnad. Vet ju såklart att jag inte kommer känna mig såhär ledsen hela tiden, men det verkar som att alla mina försök är förgäves på nåt sätt. Äh, jag vet ingenting. Kanske är som de säger, att jag beter mig som en barnunge. Fast jag vet innerst inne att det inte är sant.

Gick bra på jobbet igår iaf och jag känner på mig att det kommer bli bra det där. Bra arbetsgrupp är vi också, bara yngre förmågor, jag är faktiskt äldst. Det har aldrig hänt, men det känns bra att inte vara det unga svarta fåret på arbetsplatsen. Den unga som inte kan nånting och som man kan behandla hur som helst.
Nej , tummen upp för nya jobbet!

Nej nu ska jag väl sätta fart och försöka bringa nån ordning i kaoset, både det yttre och det inre.

Tråkigt inlägg blev det idag, men så är det ibland, bloggen får fungera som en klagomur.

Peace & Love på er där ute.

Inga kommentarer: