fredag 18 september 2009

Denna morgon känns allt lite bättre, förutom att jag har så grymt ont i ryggen pga bäddsoffan som jag spenderat natten i.
I vår säng står gamla tv´n och den har jag inte orkat ta bort sen vi köpte den nya, så bäddsoffan har det blivit i alltför många nätter.
Det blir ändring på det fr o m i kväll, ska inte sova en natt till i den där jävla soffan.
Som sagt så känns allt det andra bättre nu, var bara igår jag kände ett stort missnöje. Nu har det lagt sig och vi har bestämt att Danne ska fortsätta i Norge ett tag till, tills det dyker upp nåt jobb som passar bättre.
Bra att vi tyckte likadant där iaf. Mkt skönt...

Den här dagen innehåller ett läkarbesök för mig, efter det ska jag göra lite nytta.
Danne har en del att fixa han också, prio 1 är bilen, som tyvärr måste trilskas och inte gör som vi vill.
Vad som händer senare idag när kidsen är hämtade har jag ingen aning om.
Blir väl en lugn helg, som vanligt...

Nu måste jag ta och fixa till mig, sen läkarbesök.

Peace

Inga kommentarer: