torsdag 17 september 2009

Efter många försök så lyckas jag nu äntligen få till ett inlägg.
Aldrig haft problem med den här bloggen förut, vet inte om det är min dator som jävlas.
Men som sagt så funkar det nu iaf.

Den här morgonen började bra, kidsen var på bra humör och jag gick runt här och släpade fötterna efter mig. Tyckte att det var en behaglig morgon, utan stress och tjat. En härlig fredag med andra ord.
Tills jag insåg att det inte alls är fredag, utan torsdag och kidsen skulle äta frukost på dagis för att jag skulle hinna iväg.
Fan, fan, fan!
Bara att inse att jag väldigt sällan nuförtiden har huvudet med mig.
Men det löste sig iaf och nu ska vi strax dra till dagis. Shanti åker med Marica till fritids, hon ska ju ändå lämna Yassi på samma ställe. Tack för det!

Idag kommer min skäggiga kärlek hem och som jag längtar.
Han har ett jobb på g också, här i Sverige och jag hoppas verkligen att han får det.
Visserligen tio mil hemifrån, men mycket bättre än det är nu iaf.
Nu kommer vi ju att ses varje dag.
Livet är för kort för att vara ifrån varandra 4 dagar i veckan.
Det räcker med de två åren vi har haft det så, nu vill vi vara en familj på riktigt.
Så håll alla tummar ni kan för att det blir av.

NU dagis!

Peace

1 kommentar:

Hanna sa...

Hoppas verkligen att Danne får jobbet här i Sverige. Det vore så skönt för er för det är som du säger; livet är för kort för att vara ifrån varann!