söndag 20 september 2009

Söndag igen då och det innebär som alltid att Danne åker i väg till Norge.
Brukar kännas stressigt på söndagarna, man vill hinna umgås så mkt som möjligt innan han åker. Den här dagen måste jag säga att det är med blandade känslor tyvärr.
Går inte in på det mer här, lite får man behålla för sig själv.

Annars bjuder dagen på städning för min del och på eftermidagen ska vi hem till mor och far. Sissy och Prinsessan är också där och det blir familjemys tills det är dags att åka hem och få kidsen i säng.
Måste få Danne att ringa paret med huset också, för att checka av lite inför flytten om en månad. Massor att göra innan dess, som man brukar när det ska flyttas och jag känner en del inre stress måste jag säga.
I veckan ska jag iaf rensa bland kidsens leksaker och i förrådet. Tänkte plocka ihop grejer och sälja på loppis i helgen som kommer.
Dumt att slänga baa för att mina kids har tröttnat på grejerna. Då är det bättre att nån annan får nytta av skiten.

Väntar med spänning på upplösningen kring mordet på Linda Chen. Man har ju funderat lite på edt där och när det nu börjar hända mystiska saker med hennes sambo och när han helt plötsligt bara "råkar" hitta hennes kropp ute i skogen, då känns det obehagligt och högst troligt att det är han som faktiskt mördat henne.
Trevligt!
Sncka om att det måste vara lätt att gå i fällan när mördaren är en så nära anhörig.
Det är som att Danne skulle ta med mig ut i skogen, med planer på att ta mitt liv. Jag skulle väl aldrig misstänka att han hade sånt i tankarna och skulle ju inte tveka att följa med.
Läskigt det där.
Ska iaf bli spännande att följa rapporteringen nu i veckan, han lär ju antagligen bryta ihop och erkänna om det nu är han, eftersom han var i så dåligt skick mentalt.

Nu ska jag gå in och städa och hoppas på att min sambo inte gör nåt sånt med mig ;-)

Peace

Inga kommentarer: