lördag 19 september 2009

Efter en seg och tjafsig dag har nu lugnet lagt sig här.
Känns skönt med lite lugn och ro, sitter på balkongen och lyssbar på Beatles och dricker min första kopp kaffe för dagen. Kaffet var slut och jag orkade verkligen inte ta mig till affären tidigare. Men nu har jag äntligen fått lite koffein:-)

Tröttheten idag beror på lite väl mycket alkohol på kort tid i går kväll. Är huvudet dumt får kroppen lida, det uttrycket stämmer mer än väl idag.
Var på avskedsfest för J och H igår, de åker till Australien i morgon för en lååång vistelse. Är lite lagom avundsjuk, men så är det ibland, man kan inte få allt.
Iaf så drack jag en vinare och tre cider på bara tre timmar och det kändes i morse.
Usch vilket huvudvärk jag har haft idag, ville bara sova. Hade inga treo kvar heller, så jag fick ta vanliga alvedon och det funkar inte mot tungt dagen-efter-huvud.
Nu är det iaf bättre sen några timmar och jag är bara väldigt trött.

Kidsen håller sig lugna nu iaf, Shanti kollar på tv och de andra två "städar" sitt rum. Tvivlar dock på att det blir nån ordning därinne.
Har lovat Nandi att jag ska hjälpa till, så det är väl bäst jag gör det nu.
Återkommer senare.

Peace

Inga kommentarer: