torsdag 8 oktober 2009

Det är inte varmt ute, såna här dagar önskar man att man inte var rökare.
Fast samtidigt älskar jag ju hösten, tycker om när det blir kallt och luften blir krispig och klar. Och ska jag vara riktigt ärlig så tycker jag om att gå ut på balkongen på morgonen, varmt klädd och med min kaffekopp i handen. Man vaknar till ordentligt om inte annat.

Längtar till vår flytt nu, eller iaf tills vi är inne i huset och kan börja bo in oss ordentligt. Mys på hög nivå ska det bli, jag ser fram emot lugnet och mörkret som blir på kvällarna där ute.
Fast det blir två stressiga veckor nu innan vi är där. Har inte packat nåt än och t o m för en som mig, som alltid gör allt i sista minuten, så känns det lite oroande.
Fast idag ska jag köpa kartonger iaf och sen ska det packas och rensas.
Har ju annat att göra också förstås, man är ju inte sysslolös precis. Ska baka till Nandis kalas och så har jag ju körkortet som det ska pluggas till också.
Och nästa vecka blir det långa dagar för kidsen på dagis/fritids för då har jag både jobb och allt det andra som ska hinnas med.

Jaja, det löser sig med allt, det gör det ju alltid.

Nu måste jag styra upp här, Nandi och Indi har hällt ur alla Mega Blocks ur vår gigantiska låda och nu är den ist full av våra täcken och massa filtar. Jag blir galen på att det ska rivas till överallt!!!!


Peace

Inga kommentarer: