söndag 11 oktober 2009

Idag har vi en födelsedagskille här i vårt residens, Nandi fyller 4 år.
Som vanligt förstår man inte att tiden går så fort och som vanligt är jag blödig och gråter en liten skvätt när jag tänker på att han blivit så stor.
Min lilla skruttis...

Han väcktes med skönsång och frukost på sängen för en stund sen. Men han vaknade inte första ggn vi sjöng så vi fick stämma upp ytterligare en gång och då vaknade han och smilade det första han gjorde. Han blev glad över sina presenter och just nu sitter han och SHanti och bygger ihop nån legogrej.

Barnkalas igår och det var lyckat, även om Nandi i början var på lite dåligt humör.
Men det gick över efter ett tag och sen hade han kul. Många fina presenter och mycket fika och godis, som det ska vara på barnkalas. Jag var helt slut efteråt och resten av dagen blev lugn, med fotboll som avslutning.
Tyvärr gick det inge vidare för Sverige, men det var ju väntat iofs.

Idag väntar lite städning och sen blir det kalas för släkten. Och efter det åker Danne iväg igen och blir borta tio dagar. Ser inte fram emot det, men verkligheten är ju inte alltid kul. Men efter de tio dagarna är det slut på att vara ifrån varandra, då får vi vara nära varandra och vara en familj på riktigt.

Den som är intresserad kan läsa här om hur det var när Nandi föddes, den här dagen för fyra år sen.
Min älskade pojke som har blivit så stor. http://www.familjeliv.se/Bloggar-3-50/b105679.html

Inga kommentarer: