måndag 12 oktober 2009

Så trött idag att det känns som att jag är bakis och det är jag inte, bara det att jag sovit fyra ynka timmar i natt och dessutom på två kuddar, så nacken är stel som fan.
Och att vakna upp till en sån här grå morgon när man sovit dåligt är inte kul alls.
Det är så ruggigt att jag helst skulle vilja ligga kvar under täcket hela dagen.
Men det kan jag ju inte tyvärr, har massor att göra idag.

Funderar en del på en viss persons äckliga attityd. Jag brukar inte bry mig om folk som honom, men jag kan inte släppa att den här människan är så jävla avundsjuk på mitt och Dannes förhållande att han verkar hoppas att vi ska separera. Eller åtminstone att vi ska få det väldigt dåligt.
Den här personen tycker det är dåligt att Danne ska sluta i Norge och vill gärna tro att vi kommer bråka varje dag nu när vi inte är åtskilda fyra dagar i veckan.
Han kan tydligen inte förstå att Danne vill vara med sin familj och att ha vill se sina barn växa upp, utan att missa allt som händer i deras liv.
Han betedde sig dessutom som ett arsel i går på fejjan och började tjafsa med mig och vara allmänt otrevlig.
Ska bli skönt att slippa honom faktiskt och jag vet att vi kommer må bättre allihop när Danne kommer hem.

Nej nu är klockan FÖR mycket igen, måste ta fram frulle till kidsen.

Peace

1 kommentar:

Marica sa...

Precis som du skriver så handlar det ju bara om avundsjuka..
Detta kommer ju bli perfekt för er alla när Danne kommer hem..
Ni e ju för fan det mest perfekta paret jag vet..