tisdag 20 oktober 2009

Sitter här och försöker ladda för att fixa till mig lite. Sena är vi redan, men jag känner att jag inte orkar stressa. Är helt slut både mentalt och kroppsligt och den här dagen blir lika stressig som alla andra dagar. Ska hämta Prinsessan på dagis och ta med henne hem, har man redan tre så kan man lika gärna ha fyra galna här hemma.
Försöker strukturera upp dagen i huvudet, men det går inge vidare alls.
Blir alltid så när jag har för mycket att göra, slutar ofta med att inget alls blir gjort istället.
Skönt iaf att det bara är idag kvar, i morgon kommer Danne hem och det ska bli underbart på alla sätt.

Fick ett jävligt tråkigt besked i går förresten. Verkar som att jag blir av med min heltidstjänst, redan innan jag börjat. Försökringskassa snålar in på antalet timmar som brukaren blir beviljad. Det betyder att vi alla inte kan få heltid och eftersom jag var sist in så är det jag som blir av med timmar. Känns åt helvete kan jag säga, vi kan tydligen aldrig ha turen på vår sida.

Nej nu måste vi skynda iväg.

Peace

1 kommentar:

Anonym sa...

vad tråkigt men det löser sig nog.kram mamma