söndag 29 november 2009

Antar att jag inte är den enda som blir påverkad av detta konstanta mörker. Jag blir inte som vissa andra deppig, åtminstone inte den här hösten, men jag blir så fruktansvärt trött. Jag är trött hela tiden och skulle helst sova 20 timmar per dygn.
Men jag är tacksam för vårt hus och hur vi bor nu. Lugnet är ett helt annat här och det blir ett skönt mörker på kvällar och nätter. Man sover så bra här, mycket bättre än på andra ställen.
Ser fram emot att få lägga mig snart :)

Mysig dag idag iaf.
Jobbade dygnet som var och slutade i morse kl 9. Efter sedvanligt tjattrande med avlösande arbetskamrater så fick jag skjuts hem till mamma och pappa. Där hann jag dricka lite kaffe och prata med mamma innan resten av familjen dök upp.
Vi åt lunch och sen adventsfikade vi lite och firade min födelsedag samtidigt. Fyller ju egentligen i morgon, men då jobbar jag ju hela dagen så vi fick ta det idag istället.
Nu har vi varit hemma ett tag och Shanti och Nandi spelar tvspel. Indi sover och det är väl inte så bra med tanke på att det snart är dags att sova för natten. Måste försöka få liv i honom snart.

Goda nyheter på jobbfronten också för min del.
KOmmer eventuellt börja jobba på ett annat ställe också och då kommer jag upp i heltid. Skönt att det verkar lösa sig med det mesta, synd bara att det blir lite tuffare att kombinera mina planerade studier med heltidsjobb. Men men, det får gå...
Nu ska jag fixa lite mat här och sen blir det söndagsmys med kidsen.

Peace

Inga kommentarer: