lördag 21 november 2009

Förresten glömde jag en grej!
Vill bara visa er nåt fint som min svägerska skrev till mig igår.
Jag blev såklart rörd, blödig som jag är:-)
Här kommer det:


"Nu tycker du kanske att jag är löjlig.. men idag bestämde jag mig för att ge min familj minst 3 positiva saker jag tycker om dom. Och jag gör det för att man så sällan gör det helt enkelt..

1. Du är dig själv.. hela tiden.. och det gillar jag
2. Du visar att det som är viktigt i livet är det du fokuserar på. Vi andra hamnar ofta långt utanför.. Det gillar jag med dig
3. Du är klok och man lyssnar gärna till dina åsikter.. även om de inte alltid är samma.. så är det ändå intressant
4. Jag älskar att se kärleken till din familj. För den visar du.
5. Du är snäll, ödmjuk och varm person.
6. Du har med dina ord till mig gett mig styrka att orka mer.. nu när jag inte mått så bra.. Tack!!!

TA hand om er och ha en underbar helg så hoppas jag att vi kan ses snart och ha det trevligt. kram"


Kan man bli annat än glad?
Tack Maria!

Inga kommentarer: