fredag 4 december 2009

Ja idag plockade jag fram arga rösten och vips så var problemet löst.
Tur att man har den till hands när det behövs, annars skulle inget ordna sig ö h t.
Så nu har en sten släppt från bröstet eller axlarna eller vart fan den nu satt, det känns mkt skönt.
Ser nu fram emot en helg utan större problem och jag ska passa på att njuta av min ledighet.

Var iväg en sväng med jobbet idag, dvs tjejen jag jobbar hos och två av mina jobbarkompisar. Trevlig stund och en del skratt, man behöver det när annat känns jobbigt. är så glad att jag fått underbara jobbarkompisar, de är för härliga.

nej nu ska mat intagas och sen blir det julkalender och efter det obligatorisk fredagsunderhållning i form av Barda. Inte Jean-Pierre alltså, utan barnprogrammet med samma namn.

Trevlig fredag till er alla.

Peace

1 kommentar:

Maria sa...

skönt att det llöste sig :-)
Hoppas ni får en skön helg

Kramar