tisdag 15 december 2009

Sitter här och bröllopsplanerar lite och det känns väldigt bra måste jag säga.
Nöjd med utformningen och mina alternativa val. Kan ju inte avslöja nåt alls här egentligen, många som kommer läser ju detta. Men kan iaf säga att jag längtar och det kommer bli en mycket bra dag.

Danne ligger och sover här sen två timmar tillbaka, det kan man kalla frihet det. Egentligen tycker jag väl att jag borde få sova istället med tanke på förkylningen jag har, men jag orkar inte tjafsa. Han får väl sova om han nu tycker att han förtjänat det :)
Jag har haft en väldigt mysig stund med kidsen iaf.

Nej nu är det julkalender och sen ska kidsen i säng.

Tänker på min syster som har opererats idag. Har inte fått nån info än, men hoppas att allt gått bra. Tycker så synd om henne som var tvungen att råka ut för det här nu innan jul. Min älskade sissy som jag aldrig skulle klara mig utan.

Peace

Inga kommentarer: