onsdag 16 december 2009

Ingen bra morgon alls för min del.
Jag vaknade inte av larmet i morse, antagligen helt däckad av den här jävla förkylningen. Av nån anledning, som jag inte förstår, väckte inte Danne mig förrän det var dags att klä på kidsen ytterkläderna. Skönt att sova, men inte skönt att behöva stressa direkt man går upp och att lyssna på gnäll från kids som ska klä på sig ytterkläderna gör inte ens morgon precis.
Så det hela slutade med att jag blev arg och de åkte iväg själva.
Jag ska väl klä på mig snart så att jag är klar när Danne kommer tillbaka. För kl 11 ska jag på personalmöte, ett nödvändigt ont trots brist på energi just nu.

Nej, inte mycket mer att skriva nu när humöret inte är på topp.
Ska dricka mit äckliga svarta kaffe, har inga alternativ eftersom mjölken var slut och jag måste ha i mig kaffe.

P & L

Inga kommentarer: