tisdag 26 januari 2010

Sitter på jobbet och väntar på att damen ska vakna, sen har vi en dag av rensande framför oss. Ser inte ens pyttelite fram emot det, men jobba bör man. Eller?

Har precis bokat en vecka på västkusten i sommar, Orust närmare bestämt, och det ska bli så mysigt. Vi sticker efter bröllopet och det får bli en bröllops-/semesterresa.
Vår riktiga resa ska vi ju försöka komma iväg på nästa vinter. Om allt går som vi vill så blir det en månad i Asien. Dock inte Thailand om jag får bestämma.
Och det får jag ju alltid i slutändan ;-)
Blir det som jag vill så tar vi Vietnam och Kambodja, ev. också Laos för dit vill Danne.
Hoppas det går vägen iaf.

Har också fått arslet ur nu och tagit tag i körkortet. Igen!!!
Men denna gpngen ska det bli av iaf, gör teoriprovet om tre veckor så nu ska det sättas fart. Ska bli skönt att slippa vara beroende av Danne, även om han är en väldigt trevlig person att vara beroende av, kunde ju vara värre...
Så håll alla tillgängliga tummar så att jag lyckas hålla fokus nu.
Gör jag bara det så kommer det gå bra:-)

Nej nu har jag inte tid med er.

Inga kommentarer: