söndag 7 februari 2010

Frukosten avklarad och nu sitter vi och kollar på barnprogram allihop. Mysigt när man kan ta det lugnt på morgonen. Det enda tråkiga är att jag fryser och inte blir det bättre när jag vet att jag måste ut för att komma till jobbet. Funderade ett tag på att ta ett bad, men insåg snabbt att jag skulle frysa ännu mer efteråt. Bara att fortsätta frysa då....

Ja jobbdag idag alltså och i morgon ska jag köra igen, det börjar närma sig den stora dagen. Är så nervös redan och misstänker att jag kommer pissa på mig av nervositet när det är dags. Undrar om man skulle bli kuggad om man pissade ner sätet :)

Nej nu kläder och strax jobb...

2 kommentarer:

Maria sa...

;-) kommer nog gå alldeles galant.. och du kommer att kliva ur bilen med både torra kläder och torrt säte..

Lina sa...

Spännnade, kommer nog gå jätte bra ska du se.

Vi hade en elev hennes vatten gick precis innan hon skulle köra upp...