måndag 8 februari 2010

Sitter här på jobbet och försöker vakna ordentligt. Har redan varit ute med hunden i kylan, men det hjälpte inte särskilt mycket, nu sitter jag med ett stort glas kaffe och hoppas att det ska hjälpa. Sov oroligt i natt, ingen aning om varför, men jag vaknade minst en gång i timmen. Så är det ibland....

Ska väl ta mig ner till bilskolan när jag slutar och kolla igenom teorin lite grann. Nog för att det mesta sitter, men det kan aldrig bli för mycket. Vägrar kugga på teorin, det går inte för sig alls eftersom jag själv vet att jag har läshuvud, som det så fint heter.
Äh, ska nog gå bra.
Har ju iaf turen att få köra hem i samband med mina lektioner. Då slipper jag ju allt krångel med att komma hem på annat sätt. Schysst att man kan göra så.

Drömmer mycket nu om vår resa, som förhoppningsvis kommer att ske nästa vinter.
Vi är helt överens om att vi ska göra allt i våra makt för att komma iväg till Vietnam och Kambodja om ett år.
En månad är det tänkt att vi ska vara borta, så nu återstår det bara att spara, spara, spara.
När man vet vad man spar till är det mycket lättare att faktiskt göra det.
Och det här är ju som sagt nåt vi vill allihop.
Nice!


Inga kommentarer: