tisdag 2 februari 2010

Ledsen att det inte blivit nåt bloggande, har faktiskt haft lust att skriva lite men vår dator håller på att dö. Måste köpa en ny verkar det som, nån som har en fräsch laptop till salu vid löning?
Ja nu får jag blogga från mobilen istället tills det är dags för jobb på fredag, då kan jag använda datorn där.

Sitter ute och pustar lite efter en storstädning av köket, mat och barn är verkligen ingen bra kombination, kladd och smulor överallt. Nu är det iaf rent och snyggt, mkt nöjd med mig själv. Bara resten av huset kvar men det får vänta tills i morgon.

Festen i lördags var kul och jag kom inte isäng förrän halv sex på morgonen. Som vanligt med andra ord, har en förmåga att dra ut på festandet så länge som möjligt när man väl har chansen.
Lagom pigg i söndags, somnade som ett barn och sov sen tungt hela natten. Märkte inte ens själv att jag förflyttade mig från soffan till sängen:)
Kul var det iaf och det var helt klart värt den jobbiga baksmällan.

Nej nu måste jag styra upp lite bland kidsen här, dags att få dem i säng.
Återkommer senare om jag orkar.

Inga kommentarer: