fredag 16 april 2010

Nu när våren kommer så börjar ett intensivt sökande efter sneakers till kidsen.
Alla som känner mig vet att jag inte nöjer mig med vad som helst när det kommer till skor, det ska liksom kännas att dojorna har DET och att man blir förälskad i dem vid första mötet.
Så även om mina kids "bara" är barn är de helt klart värda mödan med att leta sig fram i skodjungeln.
Det märks också tydligt att mina kids är påverkade av min fetish, de vill gärna bara prova skor på stan, även om vi inte ska köpa.
Kul att ha fört över en sån underbar sida av mig:-)

Dojorna jag tror att det blir ( har inte helt bestämt mig än ) är sååååå snygga, de har allt, dessutom är de bra bruksdojor också.

De här till Shanti










och de här till Nandi









Tyvärr verkar inte Hummel tillverka de här gudagåvorna i mindre storlek än 27 så till Indi måste jag hitta några andra.
Väldigt, väldigt synd för det finns ett par blåa som jag vill att han ska ha.

De här







Tror som sagt att jag bestämt mig, måste bara leta vidare efter rätt storlek till Indi. Blir nog att jag klickar hem de här godingarna sen...
Var bara det.

1 kommentar:

Moa sa...

Shit va fina skor! Jag känner verkligen igen mig när jag ska shoppa till Ebbe, man vill ju att de ska vara så fina som möjligt!