fredag 16 april 2010

Sitter på jobbet och försöker ställa om till "jobbhumöret".
Har ju varit ledig i en vecka och det tar ett tag att komma ur den sinnesstämningen faktiskt.
Meningen var ju nu att jag bara skulle jobba den här dagen och sen vara ledig i nio dagar eftersom A ska tll Italien. Men nu vet vi ju inte om de kommer iväg med tanke på de stängda luftrummen över Europa, bara att vänta och se alltså.
Skulle ju vara skönt att vara ledig såklart, samtidigt får jag ju en mycket bättre lön om de inte åker... Får väl se i morgon hur det blir, inte mycket annat att göra än att vänta.

Ikväll händer det nåt stort, Shanti ska på sitt första disco och jag får ju såklart tårar i ögonen. Jävla fjant som jag är :-)
Tyvärr jobbar ju jag ssom sagt och kan inte följa honom dit. Men han ska gå med Yassi, så Marica får ta över min blödighet också. Blir tufft för henne att bära bördan ensam :-)
Efter discot ska Shanti sova hos Yassi också, de är så söta tillsammans de där två.
Står väldigt nära varandra och betyder mycket för varandra.
Inte konstigt eftersom de har växt upp tillsammans.
Har iaf tvingat Marica att ta massa bilder på dem, som jag ska spara i all evighet.

Annars är det väl inte så mycket mer förutom att jag väntar och väntar på att Josse ska höra av sg och säga att bebisen har kommit. Jag är så spänd och nyfiken och garanterat kommer jag ju gråta en del. Vet ju hur det var när Elin fick Desse...

Nej nu kallar jobbet.

Inga kommentarer: