söndag 18 april 2010

Oooookej, jag flippar ur totalt snart.
Blir så jävla trött på en del människor att jag allvarligt talat funderar på att säga upp kontakten med dem. Vad fan är det för fel på folk???
Att leva sitt liv på skitsnack kanske funkar för vissa men verkligen inte för mig.
HUr står man ut med sig själv när man inte törs stå för vad man tycker och vem man är?

Nej tacka vet jag de som kan säga som det är utan krusiduller.
faktum är att det har smugit sig in en sån människa i mitt liv och det mår jag bra av.
Fram för fler rakryggade människor!

angående skoproblemet så har det löst sig till en tredjedel. Hittade tillslut ett par till Indi, rätt storlek men fel färg. Det får bli de vita till honom, ibland tvingas man tänka om.
Till Shanti och Nandi har jag inte hittat några än. Just deras storlekar är omöjliga att få tag på tydligen. Ska ringa runt i veckan och försöka få tag på nån som kan ta in dem direkt från leverantören.
Om det är nån bloggläsare som vet med sig att de sett skorna i storlek 29 och 30 så får ni gärna höra av er.

Nu ska jag väl jobba lite kanske, ska bara försöka hitta kraften från nånstans.
Indi blev magsjuk inatt så orken är liksom borta.
Nu blir det till att försöka lösa jobbveckan så smidigt som möjligt. Danne kan ju knappast vara hemma från jobbet redan tredje veckan och jag kan inte heller vara borta. I morgon bitti ska mamma iaf ta Indi två timmar till jag slutar. Eventuellt blir Shanti också hemma, han har fått en riktigt otrevlig hosta och igår kändes han varm.
Ja det löser sig väl, tur att man har bra folk runt sig som ställer upp när det behövs.



Inga kommentarer: