söndag 18 april 2010

TÄVLING!!!!

Förresten så ska jag nu ha en tävling i bloggen.
Detta sker i samarbete med Pingpong och deras hemsida hittar ni HÄR

Den som är med och tävlar har chans att vinna ett valfritt plagg för 300 kr från PingPong.
Allt ni behöver göra för att vara med är att lämna en kommentar under det här inlägget och skriva vilket plagg ni skulle vilja ha om ni vann, skriv namn och mailadress också.
Den som länkar till det här inlägget får en extra vinstchans såklart :-)
Om ni har länkat så skriv det också.

Det finns mycket fint att välja på, även EKOLOGISKA kläder!

Exempel på vad som finns








HÄR hittar ni deras kläder...


Så tävla nu om ni vill ha chans att vinna, tävlingen pågår till tisdag den 20:e!

4 kommentarer:

eva strömberg sa...

babyklänning med Milla motiv strl 60 i rött 99 kr

kortärmad babybody med Alfons Åberg motiv strl 60 i turkos 99 kr

Alfons Åberg baby body utan ärm strl 60 vit 99 kr

Länkar till din blogg

Marica sa...

Jag vill vinna:
http://www.pingpongbarnklader.se/babyflicka/troejor-t-shirt/baby-lounge-jacka/

Håller tummarna hårt!!

Cherrie sa...

Om jag vann skulle jag vilja ha http://www.pingpongbarnklader.se/ekologiska-babyklaeder/lounge-babybyxa/

Länkar till din blogg

Mvh Denice

Lina sa...

Provar igen....vet inte om det funka nyss...

Jag vill gärna vinna lundmyrs babytofflor till Felix

Har länkat i min blogg