onsdag 27 oktober 2010

Det blir inte alltid som man vill.

Igår hade jag ju en del att göra, men tyvärr blev inget alls gjort.
Åkte iväg och fixade med vinterdäcken, men det visade sig att det
blev strul. Som vanligt med andra ord. Man blir förvånad de gånger
nåt funkar smidigt.
Nu sitter jag här igen och väntar på att det ska bli klart. Får
väl se om det blir bra i slutändan.

Fick ett upplyftande samtal igår.
Bemanningstjänst ringde och ville anställa mig :)
Så idag ska jag dit på ett tre timmar långt infomöte, sen får vi
hoppas att det blir mycket jobb.
Är ledig alldeles för mkt för mitt eget bästa. Det är
jättejobbigt och svårt att ställa om sig till jobbläge när man är
så mkt ledig.
Och att man sen tjänar mer pengar är ju inte fy skam det heller.

Nej nu ska jag se om de är klara med bilen.

Peace

Inga kommentarer: