onsdag 3 november 2010

Sjuk Shanti

Tycker synd om min lilla Shanti, hög feber igen och ont i huvudet. Och
det är tredje gången på två veckor...
Har ju fått remiss till Barnmott. och meningen är att de ska
påbörja en utredning.
Ringde igår för att trycka på lite och det gav resultat, fick en tid
redan på måndag.
Det är nåt som inte stämmer när en sjuåring får hög feber, bara
sådär, i snitt en gång i veckan.
Stackars liten.

Och Nandi då, han har tappat hörseln efter seneste
öroninflammationen. Han hör jättedåligt och jag misstänker att det
är vätska bakom trumhinnan.
Stämmer mina misstankar så kommer jag kräva nya rör i öronen
snarast.
Han ska inte behöva genomgå samma helvete som förut, med
öroninflammation en gång i månaden, minst...

Nog om sjukdomar.
Kidsen har höstlov och jag försöker ta tillvara på all tid vi har
tillsammans.
Fast ska sanningen fram så är jag inte motiverad till mycket just nu.
Men man får hålla skenet uppe som vanligt.
Allt grubblande har gett mig magkatarr och jag var tvungen att vara
hemma från jobbet igår. Men i morgon ska jag pallra mig dit iaf, har
inte råd att vara hemma. Nån lön vill man ju ha...

Upplyftande inlägg ;)

Peace

1 kommentar:

Marica sa...

Skönt att ni äntligen fått en tid. Tycker så synd om honom. Massor me kramar.