onsdag 20 oktober 2010

Sitter och kollar barnprogram med Indi. Lugnt och skönt här hemma
just nu, behöver det idag så det kunde inte vara mer passande.

Var med Nandi till läkaren och visst var det öroninflammation.
Dubbelsidig dessutom, stackars liten.
Är jag förvånad? Inte det minsta!
Man målar ju tyvärr fan på väggen nu och ser framför sig hur Nandi
kommer ha öroninflammation hela hösten och vintern. Och då kommer ju
tanken på nya rör också; kommer han få nya inopererade ganska snart
om det visar sig bli samma problem som förut? Eller måste vi vänta
flera år igen?
Läkaren vi har nu hade inga bra svar och det var knappast oväntat det
heller. Hon är tyvärr en riktig pappskalle och två av två besök
där har resulterat i missnöje för min del.
Längtar tills vår ordinarie läkare är klar med sin ST, han är
jättebra på alla sätt och vis.
Synd att Gurra har slutat, honom hade jag haft sen jag var nio år och
han var fantastisk.
Tydligen kan man känna saknad efter en läkare...

Nu ska jag mysa med kidsen innan de ska sova.

Peace

1 kommentar:

Marica sa...

Bara ÄLSKAR att du bloggar igen! Yaayy!