torsdag 30 december 2010

Denna dagen ett liv

Att mysa runt i långkallingar och fårskinnstofflor efter en dag i
pulkabacken är mycket angenämt.

Dagen började med att jag försov mig och att Mikaela från jobbet
ringde och väckte mig 7.15. Kastade på mig arbetskläder och sprang
ut till bilen, var helt snurrig när jag körde till jobbet.
Var där en kvart efter att jag blev väckt, måste vara nåt slags
rekord:)

Jobbade till tio och åkte direkt hem och fixade matsäck, bytte till
pulkakläder och klädde kidsen.
Sen stuvade vi in diverse åkdon och oss själv i bilen och styrde mot
björnön.
Där åkte vi så att jag nu är alldeles öm i en viss kroppsdel.
Kidsen hade jättekul och allt var lyckat.

När vi kom hem tassade jag runt i mina underbara fårskinnstofflor en
stund och njöt av livet.
Sen har eftermiddagen bestått av i princip ingenting.
Danne la beslag på Nandis DS och kidsen är ju imponerade av hur bra
deras far är på att spela.
Nu sitter alla fyra kärlekar i köket och spelar ett av spelen som
tomten kom med. Vi gillar sällskapsspel i den här familjen:)

Själv är jag sugen på att sova en stund, men det uppskattas nog inte
av min man tyvärr.

Känner mig iaf väldigt nöjd med livet och där vi befinner oss just
nu.
Kunde inte må bättre!

Peace på er!

Inga kommentarer: