onsdag 12 mars 2008

Mitt i veckan

Pratade med min älskade Carro igår i telefon. Kändes konstigt att höra hennes röst igen efter två månaders tysnad. Visserligen har vi mailat, men ändå...
Hon och Max hade det hur bra som helst iaf, idag skulle de till Bali. Jag har verkligen lust att göra det samma. Hade inte flygresan varit så förbannat lång och dryg så hade jag tagit hela laget och dragit direkt.

Annars är allt som det ska här hemma. Fått en tid till Indi nu iaf, 11 april ska han röntga urinvägarna. Känns bra att få veta när det blir av nu, fast samtidigt hade ju en annan dag passat bättre. Nandi har tid samma dag till Hud, läkaren ska kolla på hans födelsemärke. Nu är det ju bara att ändra den tiden, Indis undersökning är ju faktiskt viktigare nu.
Barnen var på dagis i måndags och det kändes rätt befriande faktiskt, efter att ha haft de hemma i två långa veckor behövde vi dagis allihop.
I går var det däremot stängt så vi passade på att ta en hälsapådag hos M&P. Sällan man har tid eller ork att ta sig dit. Men igår var en perfekt dag och vi var inte hemma förrän halv sju.
Då var det bara att äta direkt och sen natta alla barn. Det gick lika smidigt som det gjort den senaste tiden så det är bara tt tacka, vem vet hur länge det varar.
Jag kolla på House och sen somnade jag och sov hela natten. Mkt behagligt var det såklart.

Nej nu ringer telefonen, får fortsätta när jag har tid.
Hepp

Inga kommentarer: