tisdag 22 april 2008

Det har varit sjukt mycket den senaste tiden vilket resulterat i, ja just det, inget bloggande. Men nu ska jag råda lite bot på det då. Håller på och städar som fan men var tvungen att ta en paus nu för att inte folk ska bli för chockade ;-)

Ska inte uppdatera er på innehållet sen sist dock utan bara göra ett tidsfördriv. Mitt liv får ni läsa om senare när jag har mer tid.


Tre namn du går under:
1. Mahlin
2. Margot
3. Mallan

Min kära pappa har väl ungefär tusen namn på mig, men men tre stycken var det ju.

Tre saker som skrämmer dig:
1. Pedofili
2. Vårt sätt att "ta hand om" vår planet
3. Pengar

Hade nån frågat mig för lite drygt sju år sen hade jag svarat döden, men sen Isak dog skrämmer den mig inte alls längre.

Tre saker du har på dig (just nu?):
1. Leopardtofflor med lufthål
2. Dannes t-shirt
3. Bruna velourbyxor

Tre av dina favoritlåtar just nu:
1. Som vanligt allt med Lasse och Lasse
2.
3.

Kanske inte framgick vilka Lasse det handlade om, haha. Det är alltså Winnerbäck och Lindh

Tre sanningar om dig:
1. Jag är världens sämsta på att diska
2. Jag har en äcklig utstående leverfläck under armen ( Ja jag vetdet är vidrigt, tur att den bara är typ 3 mm)
3. Jag är rätt generös

Tre av dina intressen:
1. Böcker
2. Shopping
3. Ingår barnen i mina intressen? Vet inte om det räknas till det men i brist på annat så får jag väl säga: KIDSEN

Tre saker du verkligen vill ha:
1. Körkortet snart
2. En större lägenhet
3. Just nu vill jag ha en latte från Chicco också

1 kommentar:

Marica sa...

Ja ja ja, det funkade, Mahlin har bloggat.. Mer blogg från dej.. Ofta nuu..
Eller så får jag se till att utmana dej flera ggr om dagen he he..

Kramiss...