torsdag 10 april 2008

Tackar högre makter för att just jag blev tillverkad av dessa underbara människor som kom att bli mina föräldrar. Som jag har sagt förut så är det få förunnat att ha folk runt omkring sig som ställer upp i vått och torrt.
Indi har varit sjuk sen i lördags och mamma och pappa har både lämnat och hämtat de andra kidsen på dagis större delen av veckan. Idag var jag tvungen att åka till läkaren med Indi igen för han har blivit sämre. Nandi är också sjuk och hemma från dagis så mina päron skjutsade oss till läkaren. Det visade sig att det hade blivit lunginflammation nu och vi fick penicillin utskrivet. Ja sen åkte vi hem och barnen somnade. När det var dags att hämta Shanti på dagis så sov de fortfarande och då åkte päronen till dagis för att hämta honom. Det finns inte ord för hur underbara de är de där två.

Nu sover Ind, Shanti och Nandi leker lugnt och jag ska börja med maten. Niala är med Jonna och Iman på Busborgen och firar sin födelsedag lite grann. Vi ska ju ha kalas på lördag men de ville vara med henne och göra nåt idag. Lillsnuttan blir två år, stor tjej nu och tiden går alltför fort.
Snart kommer min skäggiga karl hem och jag ska sticka iväg och handla.
Får se om det blir nån mer uppdatering idag, kanske om jag hinner...


Hepp hepp

2 kommentarer:

Anonym sa...

man ska ställa upp för varandra.det är väl vår familjs motto.kram mamma

Mahlin sa...

Ja det är ett motto som efterlevs väl ... Kram