onsdag 23 april 2008

Läste nyss på aftonbladet.se om kvinnan som ramlade ut från ett fönster hon skulle putsa på sjunde våningen och dog.
Tragiskt visst, men hur fan kan man tycka att det är en bra idé att ställa sig i ett helt öppet fönster sju våningar upp????? Det fattar jag inte alls.
"Åh, nu ska jag göra fint här hemma, jag passar på att riskera livet samtidigt"
Eh, va?! Ibland måste man fan tänka till aningens lite längre. Hon hade ju tydligen två små barn också och hon borde väl ha insett att hennes taktiska val av städning faktiskt kunde göra hennes barn mammalösa.
Stackars barn nu då som får fira påsken utan sin mamma.

Nej, vissa har inte lärt sig att använda de små grå...


Hej då från mig som bara bor en våning upp men ändå har skitiga fönster...

2 kommentarer:

Marica sa...

Påsken gumman? Menar du valborg kanske?? hihi..

Jaa, man hänger väl sej inte ens ut genom fönstret & riskerar att ramla ut ens om man bor som dej tycker jag..
Stackars barn..

*krama*

Marica sa...

HA HA HA, inte lätt att hålla reda på alla högtider. Såg nu att det e deras påsk på söndag.

Skönt, trodde du blivit snurrig ha ha ha..