tisdag 16 september 2008

Fortfarande lika trött ,om inte värre. Var hem till Sissy och Nillan en stund och drack lite kaffe. Nandi och Nillan härjade på som vanligt medan jag och Sissy lyssande på underbara Lars Eriksson. HAn var med på en Idolaudition och har gjort massa helt fantastka låtar. Jag som älskar Bob Dylan fastnade direkt för den här otroliga killen som verkar komma direkt från Woodstock.

Jag och Nandi gick hem strax efter elva och jag var så lat att jag köpte pizza till lunch. Den har vi mumsat i oss nu och jag har planer på att sova en stund nu. Får väl se om Nandi är lika sugen på det som jag, antagligen inte. JAg skulle verkligen behöva sova en stund för att orka med resten av dan.
Jag somnar ju en microstund varje gång jag blinkar, det bådar inte gott...

Peace

Inga kommentarer: