torsdag 18 september 2008

Jag har överlevt trots den förbannade tröttheten och ska nu äntligen få sova en stund.
Var till läkaren med Nandi igår och örat var bra, äntligen, så idag fick han gå till dagis. Han har ju inte haft nån feber sen i tisdags morse och han har ju härjat på här hemma de senaste två dagarna, så han behövde nog få gå till dagis och rasa av sig.
Jag har ju också en del att göra, så kunde inte ha blivit bättre.

Fick inte nån särskilt lång sammanhängande sömn inatt heller. Både Nandi och Indi vaknade flera ggr och ville inte sova. Undrar om det var fullmåne eller nåt eftersom de höll på båda två????? Har nu inte fått sova ordentligt på fem nätter och det känns kan jag lova. Känns som att jag har åldrats fem år den senaste veckan och det ser ut så också. Är ingen höjdare att kolla sig i spegeln precis när de mörka ringarna under ögonen slutar nånstans nere på kinderna. Man blir nästan rädd...

Så idag har jag tre viktiga saker att göra:
*sova
*plugga
*städa

Jag ska genast ta tag i prio 1.

Peace

Inga kommentarer: