tisdag 16 september 2008

Är så trött så jag mår illa, fy fan för att inte få sova..
Igår kväll hade jag svårt att komma till ro, hade en del on my mind som gjorde att hjärnan gick på högvarv fast kroppen var helt slut.
När jag äntligen började somna in så vakade Indi och fick ett härligt nattligt utbrott. Han ville absolut inte sova, inte ens när jag tog honom till min säng. Det sluade med att han fick ligga i sin egen säng iaf och efter många om och men så somnade han. Då var jag inte längre i tillstånd att sova, utan la mig i soffan och glodde på tv en stund.
Somnade väl ändå efter ett tag och vaknade tidigt av att mina galningar till barn började leka med playmo. De rev i de förbannade lådorna så att det lät i hela lägenheten. Gick upp och försökte få dem att förstå att klockan bara var SEX på morgonen och att grannarna nog inte skulle bli så glada om de vaknade av stöket här hemma.
Tyvärr gick inte budskapet fram så det var bara för mig att glömma nån mer sömn denna morgon. På tre dygn har jag sovit ungefär sex timmar och det vill min kropp inte vara med på. Så kroppen börjar protestera genom att sätta igång ett jävligt irriterande illamående och en dunkande huvudvärk. Då känns det kul när jag tänker på att Nandi ska vara hemma från dagis och att han inte är tillräckligt sjuk för att vara lugn.
Känns ännu mer roligt att det bara är tisdag och 2½ dagar kvar innan Danne kommer hem.
Jag avlider...

Vilket underbart positivt inlägg det här blev, förstår att ni som läser blir på toppenhumör :-)

Nu ska jag trots illamåendet hälla i mig kaffe för att orka klä på kidsen innan dagis.

Peace

Inga kommentarer: