söndag 14 september 2008

Jag tycker synd om mig idag. Mår fan inte bra alls, det blir liksom inte bättre utan snarare sämre. Har spytt några gånger idag och det har gjort min mage tom.
En kompis uttryckte en sån hunger rätt bra: "Min magsäck äter upp sig själv"
Tyckte det var roligt sagt och precis så har det kännts idag. Har mått så illa att jag inte kunnat äta nåt alls förrän nyss. Då tvingade jag i mig en halv tallrik jordgubbsfil och det gick ganska bra eftersom det är flytande. Det bara rann ner i halsen utan att jag behövde anstränga mig...
Tyvärr blev jag direkt illamående efter ca tio skedar och var tvungen att rusa in och hulka lite. Jag slapp spy den gången det var falskt alarm, men jag kan knappt röra mig för då skalpar det oroade i magen.
Har inte heller kunnat röra mitt huvud särskilt mycket idag, då har det svartnat för ögonen och jag har fått yrsel.

Trots att det är så synd om mig var vi ute i flera timmar i lekparken som är ett jävla blåshål. Jag och Marica satt och bakissuckade och barnen lekte och hade skoj.

Nej nu ska jag ligga här i soffan och tycka ännu mer synd om mig, som är en sån stackare. Ska försöka hålla mig vaken till tio, har lovat Danne att ringa då.

Ha det bra från en liten stackare

Peace

Inga kommentarer: