måndag 22 september 2008

Känner mig nedstämd och mår konstigt på nåt sätt.
Tycker helt plötsligt att allt känns sådär och jag blir irriterad på det faktum att en del har det så jävla lätt. MIna motgångar tycks liksom aldrig ta slut, utan fixar man en grej kommer nästa som på beställning.
Är så satans jävla trött på det!
Vill också glida på en räkmacka ibland, skulle till och med räcka med en enda liten sketen räka från den mackan så skulle jag jubla.
Okej att man ibland sätter sig i situationer man ångrar, men allt det man inte själv kan rå för då? INte kan jag väl ha gjort så jävla mycket ont att jag förtjänar all skit på denna planeten...

Nej fan, det här håller inte. Bäst att hoppa ner i sängen och dra täcket över huvudet.

Peace

1 kommentar:

Marica sa...

Handlar lite grann om det vi pratade om igår va??!! Kan inte säga så mycket, utan skickar massa kramar istället..

*kramar hårt*