torsdag 25 september 2008

Lämnat barn nr 2 och 3 på dagis och tar nu en paus i pappersflygplans-byggandet som jag och Shanti ägnar oss åt.
Han fick vara ledig idag för ett tandläkarbesök är inbokat på eftermiddagen och då kan man ju passa på att få lite kvalitetstid, det behövs.
Vi ska eventuellt åka till Ikea en sväng får se om sällskapet har tid bara. Annars åker vi ner på stan och fixar lite grejer. HAr lovat Shanti att vi ska köpa "ett starkt och bra snöre" som vi ska ha när vi gör pilbågar. Ska köpa inbjudningkort också som Nandi ska få fixa, han fyller ju år om drygt två veckor och ska självklart få ha kalas.

Ska bli mkt spännande att se hur det går hos tandläkaren. Förra gången Shanti var där var för två år sen och då gick det ju galant. MEn som han själv sa igår: "Då var jag ju liten mamma, men nu när jag blivit större är jag rädd."

Ja den som lever får se. Nu måste jag in och tävla med våra plan vi gjort.

Peace

Inga kommentarer: