onsdag 3 september 2008

Okej, tvättandet igår förlöpte utan några komplikationer...

Jag gick ner en gång till och hängde upp tvätten i torkskåpet, sen tordes jag inte mer. Det kändes som att utmana ödet att gå iväg en fjärde gång när kidsen faktiskt sov lugnt. Så jag fick ställa mitt alarm på 6.30 för att kuna hämta tvätten innan nästa tid började.
Tyvärr kunde jag inte sova särskilt bra, var jätterädd att försova mig. Så jag vaknade första ggn kl 4 och sen en gång i halvtimmen efter det. Så när klockan var 6.20 gav jag upp och smög ur sängen och ner i tvättstugan. Det blev ju bra tillslut ändå och nu är allt tvättat iaf. Men jag ska inte göra om samma sak igen, i fortsättningen ska jag vara ute i god tid för att få en perfekt tid att slava på.

Nu är det plugg som gäller...

Peace

Inga kommentarer: