lördag 27 september 2008

Sitter vid köksbordet och lyssnar på Beatles och känner att jag mår bra.
Beatles får mig att bli lycklig på nåt sätt, eller lyckan kommer ju från annat men de förmedlar en känsla liksom.
Kom precis in efter att ha varit ute och tvättat kidsens cyklar. Det blev blött och kallt men cyklarna är nu skinande.

Biobesöket gick jättebra och vi hade det mysigt. Nandi är så härlig och en riktig pratkvarn. Det märks att kidsen uppskattar att vara ensam med en förälder ( eller ibland två ). Filmen var precis lagom lång och Nandi moffade som fan, popcorn, godis och festis hade han i knät. Hans ögon glittrade av lycka, vet att det låter klyschigt men det var verkligen ett sånt ögonblick jag kommer minnas resten av livet. Det kommer ju såna där stunder ibland när jag tänker så...

Nu ska jag ta och ringa Marica och babbla bort några minuter.

Peace

Inga kommentarer: