fredag 5 september 2008

Skönt med fredag, mkt skönt. Vi gick upp rätt sent och åt inte frukost förrän vid halv tio. Efter det gjorde vi på barnens begäran en blå jordgubbstårta och nu är vi allihop blåa överallt. Tårtan blev så fin som den bara kan bli när två trollungar kladdat ihop och nu står den i kylen och drar lite. Ska väl äta den efter maten sen.

Blev såklart inget rotande efter kurslitteraturen igår, var det nån som trodde att jag skulle få tummen ur...
Men idag SKA jag göra det, jag måste passa på när Danne är hemma så han kan hjälpa mig att städa upp sen;-)
Skulle behöva komma iväg till återbruket med massa skit misstänker jag, men det kommer ju inte bli av denna helgen. Får väl ställa ut det i uteförrådet så har man iaf flyttat ut det från lägenheten.
Iofs blir det dubbelt jobb, men vem har sagt att man måste göra det så lätt för sig som möjligt.
Mitt motto är ju: "Det som inte görs i tid får göras i otid"

Då vet ni vart ni har mig.

Peace

Inga kommentarer: