söndag 7 september 2008

Söndagmorgon, regnig och grå söndagmorgon...

Sitter som vanligt på balkongen med min bästis i knät och min älskare på sidan om.
Pratar då alltså om datorn och kaffemuggen.
Har blivit en vana att börja dagen med att kolla av mina favvosidor på nätet och samtidigt såklart dricka kaffe och röka lite.
Usch, måste sluta röka. HAr ju varit så duktig flera ggr och slutat och faktiskt klaat av att inte röka på ett år ibland. Men så är man ett sånt jävla pucko och börjar igen.
Det är ju skandal.

Ska sluta igen det vet jag att jag ska, men det måste bli efter jag gått ner i vikt. Kan ju knappast klara av att leva om jag inte får varken godis elelr cigg. Så fenomenal är inte ens jag ;-)
Nej det får väl bli ett nyårslöfte, har ju som mål att ha nått min slutvikt då. Sen vet man ju inte hur det går, men hoppas kan man ju alltid.
Har uppdaterat min viktblogg och kommer att börja med pulverdiet i morgon.
På viktbloggen ommer ni med största säkerhet att få läsa massa hårda ord och tyck-synd-om-mahlin-propaganda. Säkert kul för den som läser, mindre kul för mig:-)

Nu ska vi äta frulle här och sen är det den vanliga söndagsaktiviteten som gäller: STÄDA

Peace

Inga kommentarer: