tisdag 25 november 2008

Fortfarande sjuk och skulle behöva sova i en vecka känns det som, men jag får nöja mig med att vila upp mig lite när Danne kommer hem på torsdag.

Jag tog mig iaf, med dunderförkylningen i släptåg, ner på stan och fixade lite grejer.
Passade på att handla på vägen hem och det känns skönt att ha det gjort, det är inte så jättefestligt att släpa med sig kidsen till affären sen. Nej, det gör jag bara om det är riktig kris.

Efter stadstrippen har jag vilat lite grann och nu ska jag plocka undan lite innan kidsen ska hämtas. Vi bestämde igår att vi ska göra en snögubbe när de kommit hem, så det står på dagens lista. Sen blir det som vanligt matlagning och mys inna det är sovdags. Ska försöka bita ihop och glömma febern och nästäppan, vill bara vara med mina barn och vara det fullt ut.


Peace

Inga kommentarer: