tisdag 23 december 2008

Börjar kännas nu att jag jobbat fem dgr på raken och inte sovit så mkt på nätterna. Är sjukt trött och så fort jag blinkar så somnar jag en kort stund. Dte händer mig ofta när jag är så här trött, måste ju betyda att jag har väldigt lätt för att somna iaf :-)

Har precis kommit hem från stan där vi köpt de sista julklapparna. Ska sätta fart här nu med städning och sen blir det jobb igen. Lite tråkigt känns det att inte vara hemma på julaftonsmorgonen, men det kompenseras av lönen som kommer i januari.
Är hemma senast halv åtta så det är ändå ganska okej.

Fan, har panik! Måste ha tag på en tomte till i morgon. Shanti kommer känna igen Danne direkt och det känns så tråkigt. Hade tänkt hyra in en men är som vanligt sent ute, så det var det ju bara att glömma.

Om nån känner sig manad så skulle jag bli glad ;-)

Peace

Inga kommentarer: