söndag 21 december 2008

Funkade bra i torsdags morse att få upp kidsen och traska till dagis i ottan. Mkt imponerad och glad över att de skötte sig så exemplariskt.
Gick smidigt att lämna dem också och jag hann med bussen kvart i sju till jobbet.
Hämtade dem små liven kl. 17 och stannade på drop-in-fika till halv sex. Sen var det bara att skynda hem och fixa mat och lägga alla trötta kids.

Har inte gjort mkt speciellt i helgen. Danne kom i torsdags natt och vi handlade julklappar i fredags. Sen har jag jobbat natt fredag och lördag och ska göra det sön, mån, tis också. Är redan så trött att jag undrar hur jag ska orka vara vaken på julafton. Måste försöka sova ordentligt på nätterna iaf för på dagarna har jag massor att göra nu.

I dag har vi varit med Shanti på hockeyträning och nu är hela laget på busborgen. Indi och Nandi är hos farmor och jag skulle behöva städa, men som sagt: JAG ÄR SÅ TRÖTT!!!

Kanske ska vila ist så jag orkar hålla mig vaken på jobbet ikväll.


Peace

Inga kommentarer: