torsdag 18 december 2008

Det är absolut inte okej att behöva gå upp mitt i natten för att man ska jobba.
Är så trött och ångrar just nu att jag sa ja till att jobba 7-16.30 tre dagar på raken.
Hade ställt klockan på 5.15, men vaknade 4.45 och tordes inte somna om. Livrädd för att försova mig och det hade verkligen inte funkat.
Måste vara på dagis prick halv sju när de öppnar, så jag hinner lämna kidsen och sen ta bussen kvart i till jobbet.
Tycker så synd om mina kids som måste vara på dagis i 10½ timme idag. Usch stackars barn, tänk de som har så jämt. Komma först till dagis och gå hem sist, det kan inte vara kul.
Men jobba måste man ju om man vill ha pengar och det vill jag. Så bara att bita ihop och se glad ut. Fast hur glad jag kommer att se ut när vi kommer hem halv sex i kväll kan jag inte svara på.
Då måste jag ställa mig och laga mata direkt och sen hoppas på att kidsen orkar hålla sig vakna så de hinner bada innan de lägger sig.
Jag bävar!!!!

Nu ska jag göra mig i ordning och sen väcka och klä på mina stackars barn som sover så sött just nu.

Peace

Inga kommentarer: